Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes http://e.staliustatyba.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir MB “Stalių statyba” (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.
Atsiskaitymas
Naudojantis internetine bankininkyste (per Paysera atsiskaitymų sistemą).
Bankiniu pavedimu pagal sąskaitą – faktūrą.
Mūsų rekvizitai:
MB “Stalių statyba“
Įmonės kodas 305238510
Pvm kodas LT100013277711
Atsiskaitomoji sąskaita LT767300010160054508
Bankas AB Swedbank
Pildant mokėjimo nurodymą, mokėjimo paskirties eilutėje reikia įrašyti savo užsakymo numerį. Apmokėjimo laukiame 2 dienas, negavus apmokėjimo užsakymas anuliuojamas.
Jūsų vykdomi mokėjimai saugūs!
Atsiskaitymai per bankines ar kitas mokėjimo sistemas yra vykdomi bankų arba atitinkamų mokėjimo sistemų svetainėse. Jokia jūsų pateikiama mokėjimų informacija - prisijungimo slaptažodžiai, negali būti ir nėra saugoma mūsų el. parduotuvėje.
Pristatymas
- Prekės Pirkėjo sąskaita pristatomos paštu arba kurjeriu arba Pardavėjo transportu.
- Prekių pristatymo metu Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) įsipareigoja patikrinti Prekių siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
- Nustačius Prekių siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo(ų), Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo apie Prekių siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti Pardavėjo (pardavėjo atstovo) pateiktame dokumente.
- Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(us), Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) Prekių siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pardavėjas (Pardvėjo atstovas) ar kurjeris kartu su Pirkėju (Pirkėjo atstovu) apie tai įformina Prekių nepriėmimo aktą, kuriame raštu pažymi rastus pažeidimus ir neatitikimus.
- Pirkėjui (Pirkėjo atstovui) priėmus Prekių siuntą ir pasirašius atitinkame pristaymo dokumente bei pažymėjus apie Prekių siuntos pakuotės pažeidimą, laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje siuntos pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos pristatymo dokumente tinkamai atliktos.
- Pirkėjui (Pirkėjo atstovui) priėmus Prekių siuntą ir pasirašius atitinkame pristatymo dokumente be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos atitinkame dokumente yra tinkamai atliktos.
- Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su Prekės (prekių) nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
Prekių grąžinimas ir keitimas
Įsigijote netinkamą gaminį?
- Jei norite atsisakyti įsigytos prekės (-ių), galite tai padaryti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo jos pristatymo dienos.
- Jei Jums buvo pristatyta nekokybiška prekė (-ės) , informuokite mus apie tai el. paštu eshop@staliustatyba.lt . Paaiškėjus, kad prekė (-ės) yra nekokybiška, šią prekę (-es) pakeisime nauja. Jei nekokybiškos prekės neturėsime galimybės pakeisti nauja, už šią prekę (-es) grąžinsime sumokėtus pinigus. Pretenzijos dėl nekokybiškos prekės (-ių) priimamos per 7 dienas nuo pristatymo dienos.
Primename, kad:
- Grąžinama prekė (-ės) turi būti su nepažeistomis etiketėmis ir originalioje nepažeistoje pakuotėje. Nebent grąžinama nekokybiška prekė, kurios kokybės nustatymui reikėjo pašalinti įpakavimą.
- Grąžinama prekė (-ės) turi būti pirkėjo nesugadinta, nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Kokybiškų grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo (grąžinimo) kaštus padengia pirkėjas.
- Grąžinant ar keičiant prekę, būtina pateikti pirkimo dokumentą.
- Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę (-es), apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės (-ių) siuntimo kaštus.
- Prekių kokybės aprašymai pateikiami prekių kortelėse.
- Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu LR CK 6.228 (7), 6.228 (8), 6.228 (10), 6.228 (11) straipsniais.
- Prekės negrąžinamos, jei jos buvo pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos (pvz. gaminiai pagaminti pagal kliento nurodytus matmenis ar formą, atliktas impregnavimas, dažymas ir k.t.)
Prekių pirkimo klausimais skambinkite tel. +37069030727 arba rašykite el. paštu info@jaukiterasa.lt